mandag 14. februar 2011

Here I am :)

Okay, nå har det seg sånn at eg har ei go venninna som kalle seg Namaste her i bloggenes verden :)
Kjenne du henna seie du?? Tenkte meg d :)
Hu har sagt leeeeeeeeenge nå at nå e d på tide at eg får meg ein blogg. "Eg må venta t eg e ferdig på skolen!" har vært ein av mine standar kommentarar.
Kim sko ha trodd at akkurat dag va dagen for mitt første blogg innlegg???
Tror nok d va kjempe smart å begynna nå, siden eg har praksis nå og har egentlig mær enn nok med alt skrivearbeidet. E vell ingen som har påstått at eg har for lite på gang av prosjekter ;)
Har ein del idear i håve, og tenkte at viss eg har ein blogg så kanskje, kanskje, får eg ein oversikt øve ka eg har lyst t å gjørra :) 
Så nå må eg be på mine kner om at hu Namaste må komma på besøk t meg sånn at hu kan hjelpa meg litt me detta blogge greiene :)
Kan nå visa ka eg og ei venninna trylla fram på fredag. Våres første bleiekaka :) Ganske så fornøyde med den :) Så nå får me håpa mottakaren blir lika fornøyde :)




Dåkke får nyta denna goe sangen, så komme eg sterkare tebake :)


4 kommentarer:

  1. Næmmen heeeeeei!
    Det var ein positiv overraskelse å komma him te, passe squist itte ei av dei beste helgene mine EVER!!! Hu Andregasellen var faktisk akkurat så fantastiske så eg trudde, kanskje til og med mærr :o) Mange andre flotte damer traff eg og, og neste gong får du værr med vettu ;o)

    Eg registrerte forresten et fjes som ny følger som eg syns eg dro kjensel på før eg såg kommentaren :o)

    E det forresten bleieoppsats dåkke har lagt? :o)
    E spent på den kreative kosekvelden og eg. Håpa det blei vellykka. Definitivt bloggbare greier ;o)

    Komme ein dag det passe deg for bloggeinnføring eg då vettu. Trym har faktisk sagt at eg bør værr mærr sosiale og kan jo gå på besøk sjøl om han e hima... der fekk eg den!
    Sneiks soon beibi. Nå må eg komma meg i seng. Måtte barra roa an litt ner før eg fant veien derte tenkte eg.

    SvarSlett
  2. Hei!!!

    Sånn bleie"kake" ser inmari morsomt ut å lage, det kunne jeg gjerne tenkt meg å prøve. Din ble ihvertfall kjempefin!!!

    Ha en super uke!!!

    SvarSlett
  3. Hei, dette ser ut til å bli en så fin blogg. Her vil jeg legge meg til som følger. Skal bli koselig å følge deg videre. Hilsner fra Wilhelmines blogg

    SvarSlett
  4. Hei igjen!!

    Kjempe lekker bleie kake,sikkert gøy å få.Håper noen av mine veninner lager en slik en til meg:)

    Ha en flott ny uke,og lykke til med praksisen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett