lørdag 19. februar 2011

Oisann :)

Nå blei eg jammen meg overraska :)
Fekk melding av Namaste om at hu ikkje klarte å venta lenger med å skriva et innlegg om at eg hadde begynt å blogga .
Då va eg på besøk og gleda meg t å lesa ka hu hadde skreve.
Kom hjem et par timar seinare enn planlagt, noe som  i grunnen skjer ofta, og fekk så vidt lest innlegget som hu hadde skreve, før eg måtte gi tapt mot søvnen.

Igår va eg innom på jobben for å se ka som hadde skjedd på min blogg. Og ka va d???
Joda der hadde eg fått 8 følgerar, så gøy :) Kunne jo ikkje sitta på jobb og skriva et innlegg, så d sko eg gjørr når eg kom hjem, men ka kom eg på då??
Joda eg hadde jo invitert folk på mat, før me sko på hattefest. Så då var det å hiva seg rundt og rydda og laga mat.

Men idag, i finfin form itte gårsdagens festligheter, så ser eg at d har komt t flære følgerar.
Takk, takk goe Namaste for at du skreiv om bloggen min :)
Løye å tenka på at eg fekk henna inn i bloggens verden, men har venta sååå lenge på å prøva sjøl.
Synes iallefall d e knall skoy t nå. :)

Så idag skal eg slappa av med å kikka innom dåkke som har lagt seg til som følgerar her og se ka spennande dåkke drive med. Elles så blir d strikkerier, go mat og tv titting. Ganske sååå gla for at d finnes pvr dekoder, sånn at eg får sitt yndlingsserien min Criminal minds ka tid eg vil. I like :)


Ha ei fantastisk fine helg alle i sammen, det ska iallefall eg :)



4 kommentarer:

  1. Hei høpp knitty.

    Jammen fikk du en pang start,og god hjelp fra herlege Namaste!!
    Skal bli gøy å følge deg:)

    velkommen som følger hos meg også,håper du vil trives!!

    Min yndlingserie også Criminal M:)

    Vi knottes,ha en flott helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp, og velkommen inn! =D
    Siden det er du som er "ansvarlig" for Namaste sitt bloggliv, må jeg jo takke og bukke i store monn for det. Hun ble nemlig min mentor i oppstarten, og har blitt en spesiell venn for både meg og mange andre her inne. Superdupert at du også flytter inn i blogglandia. Du kommer garantert til å trives! :)

    Helgehilsen fra Huldrelevenet :)

    SvarSlett
  3. Jaaaa, nå e eg klar for å bli frisk altså!!
    Då får me ta ein bloggoppdatering :o)

    Ser ut som du har hatt ein flotters helg og jammen ein del følgere allerede :o)
    Det blir straks litt kjekkare då ja.
    E så spent på å følge med deg vennen. Har faktisk dusja i kveld, men nå svimle alt igjen... nuvel, i mårå e ein ny dag :o)

    SvarSlett
  4. Jeg slutter meg til velkomstkomiteen og sier hjertelig velkommen til Blogglandia! Grådig kjekt her inne, selv om det ser ut som jeg har tatt en lite pause for tiden. Jeg er innom og sniker litt likevel, og fant anbefalingen din hos greieste Namaste, sannsynligvis den største framsnakkeren i hele cyberspace! :)
    Klart jeg legger meg til som følger hos deg. Ha en fin dag!

    SvarSlett