torsdag 3. mars 2011

Den mystiske T`en

Av ein eller aen finurlige grunn dukka denna
t`en opp hos meg for et 
par år siden.
Våkna opp 3.juledag etter å ha hatt folk
og der var den bare liksom....
 
Den mystiske T`en. 
 
Ingen som eide den, så då fekk han flytta inn til meg.
(Ska seiast at eg gjekk forbi ein butikk og den 
mangla av ein eller merkverdige grunn ein T i navnet )
Eg skal iallefall ha mitt på det reina, det var ikkje meg, 
sånn at det er avklart!

Som eg skreiv her ein dagen så fekk eg tapetprøvar fra Inreda
Ser at det er så mangen rundt omkring som dekorere bokstavar.
Då kan jammen meg eg og klara det!

Satte igang og utgangspunktet var altså detta:

Ein stykk T og ein liten tapetprøve.  
 
Lim hadde eg selvfølgelig ikkje, så då brukte eg rett og slett glitterlim.
Funka finfint det :)
Det var to skjønne sommarfuglar på tapeten.
Passa på at eg kunne klippa dei ut ittepå og lima de på tilslutt.
 


 
Fargen er litt mær rosa enn det bilde tilseie.
Ja, eg er ikkje så flink til å ta bilder, men gjørr så best eg kan :)

Så nå er både eg og T`en ganske så fornøyde.
Han har fått ein ny drakt og eg har fått mær farge inn i stuå :)


6 kommentarer:

  1. Stilig T. Er du sikker på at det er en Han? Tror det må være en Hun-T, siden hun har fått rosa klær... Kunne jo ikke stå der og være hvit og naken. Det hadde ikke vi heller likt!

    SvarSlett
  2. Kan veta at det ikkje var din feil og den måtte jo bli buande.
    Ikkje mange som kan skryta av ein butikk-T da ;o)

    Skikkelig fiiin blei den!
    Blir det nåke kreativ kosekveld i helga mon tru? Lørdag passe best for meg i tilfelle :o)

    SvarSlett
  3. Ett väldigt sött litet T blev det! :-)

    SvarSlett
  4. Heisann hoppsann!!

    takk for gode ord og lykkeønskninger!!

    T`en ble kjempe fin,gøy med tapet prøver,har fått jeg også!!

    Ser du er like glad i rosa som meg:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Takk for koselig melding i bloggen min. Hyggelig med nye bloggbekjentskaper.

    SvarSlett
  6. There is one moment that was unintentionally funny within the fight as the First Great Fist shows up to clear up gucci replica a misunderstanding. When he had found out that there was a fight going on orchestrated by Loki and that chanel replica it involved Kenichi, he headed down to it right away and has only a few brief words for him. A hermes outlet flashback to the past shows us a tease where the two of them are young boys that are making a promise and the first thing that I thought was that fendi outlet they must have promised to get married one day as so many flashback sequences to characters as children involves that. Now that would be a nice twist to the show, though I'm obviously assuming the real story will be hermes replica something about getting stronger or protecting someone considering the path both men are on.

    SvarSlett