onsdag 9. mars 2011

Takk takk :)

Sjekka bloggen seint igår kveld og der va det jo ein del 
bursdagshilsenar.
Tusen, tusen takk skal dåkke ha.:)
Blei kjempe gla eg, dåkke er goe altså :)

Fant fort ut at det var Namaste som hadde vært på ferde ;)
Den snuppå altså!!  ;)

Eg klare aldri å finna ut ka eg ønske meg til bursdager, 
så derfor skal hu sy nåke til meg :)
Eg skal få velga ut stoff sjøl, og då tror eg nok hu skal få sy ei puta t meg :)
Eg fekk og denna super skjønne matboksen av henna, bare se:

Glede meg til å ta denna i bruk på skolen :)

Ellers så fekk eg flotte blomster, penger og andre ting som komme godt med.
Fekk jo og Kåre Kenwood som har 
vært i bruk ein del gonger allerede, nam nam :)
Nåken av pengene er øremerka Usa turen eg skal på i høst, 
resten skal eg bruka på denna:

Bilde lånt fra Bohus
Den må eg kjøpa imårå, klare ikkje å venta lenger :)

Det å bli 30 år var jammen meg ikkje så gale det fant eg ut :)
Som ei venninna sa: Det er den nye kule alderen, så eg henge meg på den eg o :)
Det er kult å værr 30 :)

Til slutt må eg bare sei at Namaste har ein GiTilbake.
Har kje peiling kossen eg linke tilbake med bilde,
 så eg bare putte det inn her eg :)


Hahaha, sikkert heilt på jordet eg nå,
men men det får gå greit ;)

Hu er så kjekk at hu lodde ut ei veska som ein av mine følgerar får :)
Hu er så raus altså :)
Ta turen innom og se hos henna :)

Ha ein finfine kveld/dag :)


10 kommentarer:

  1. Halla!
    Så det var sånn den "puffen" ser ut altså? :o)
    Blir nok plass te masse oppi den ja.

    Putetrekk ska bli! Men då må det jo minst bli 2 stk som matche ;o) Kanskje ein liten duk og? Det e jo stooore bursdag! ;o)
    Klar forr stoffhandling allerede på fredag kanskje? Då kunne me jo ha sjekka ut ABR senteret med det samme (brukten).

    Har du problemer med å kommentera hos meg forresten? Det e ei som seie at maskinen hennas stoppe opp når hu prøve å kommentera...
    pyyyton da :o(
    Har jo ikkje peiling på ka eg ska gjørr med det i tilfelle...

    SvarSlett
  2. Hei!! Takk for koselige kommentarer hos meg:) :) Gratulerer så mye med overstått! Og med Kåre! Jeg er en eier av hans mindre moderne fetter, Konrad? :) Kjempegode kjøkkenmaskiner! Blir spennende å se hjemmesydd bursdagsgave fra den gode og snille Namaste da!! Ha en fortsatt fin-fin dag! KLEM.

    SvarSlett
  3. Det er så absolutt ikke på jordet, men en veldig fin måte å reklamere for go`jenta på. :)

    Gratulerer så mye med vel overstått! =D
    Jovisst er det en fin alder. Har man brusk i nesen fra før, er dette tiden for å bygge litt ben i nesen på. Det gjorde jeg da jeg fylte 30, og har fortsatt med det gjennom årene. Begynner å få nese som en real bokser nå.. ;P

    Herlige gaver, og håper å få se puffen i sitt rette element etterhvert. Lekker! :)

    SvarSlett
  4. En forsinka bursdagshilsen herfra, den matboksen var jo bare superlekker! Ha en fin helg.

    SvarSlett
  5. Hei-hei! Fant deg via Namaste. Kommer tilbake for å se på bloggen din igjen, men stikke innom hos meg, da, for der ligger en liten overraskelse til deg!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  6. herlig blogg!
    Legger meg til so følger.
    vi blogges .
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei høpp!!

    Fant ut at det var lenge sida eg hadde vært her inne hos deg!!
    Herlig matboks og nydelig skjenk (eller hva det heter)

    Det er ikke farlig å bli 30,har vært der i 5 år snart,og ikke noe forskjell:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. En meget forsinket bursdagshilsen - grattis med overstått! Kåre Kenwood altså, han så ut til å kunne sakene sine! Sikkert vel så brå som Kine KitchenAid, hun har jeg hørt skal være både dyr og oppskrytt ;)

    God påske til deg!

    SvarSlett
  9. Hvor har det blitt av deg for tiden da tro?
    Håper du kommer tilbake til blogglandia igjen :)

    SvarSlett
  10. Niijima's attempts and building gucci replica this group has him doing a lot of research on the Ragnarok group and he's really starting to draw attention to himself. His initial outlay has him conning the Three Admirals into chanel replica meeting a fake girl at a cafe when he's really getting them there to take on one of the Eight Great Fists in a man named Loki. Though the trio really wants little to do with it, they are drawn into the fight and that brings the real Loki hermes outlet into play as he starts to see Shinpaku as at least a minor threat to their great justice that they want to promote via the Great Sage Fist of Ragnarok. Loki plays up his namesake well in manipulating things, which rubs against Niijima's own manipulations in amusing ways that ends up putting fendi outletfendi outlet Kenichi right in the middle of danger again.

    SvarSlett