mandag 7. mars 2011

Kåre Kenwood :)

Eg går va eg så heldige at eg fekk ein mann i hus.
Han trylle fram dei flottaste rettar. 
Idag overraska han meg med vaniljeyoghurt muffins :)

Nam nam, er ikkje eg heldige ?????    

Synes han var litt uheldige med frostingen, så det skulle han ordna på til neste gong :)

Eg og Kåre skal laga forskjelligt sammen med lillesøs idag/mårå.
Då blir det Chocolate chubbies.
Og frokostbrød.
Glede meg :)
 
Håpe at eg og Kåre knytte sterke bånd sånn at me forblir venner livet ut.
Det hadde vært nåke det :)
Ser allerede for meg alt me kan diska opp
med når eg får venner på besøk.
Har iallefall tro på at livet komme til å bli såååå møkje lettare :)
 
 
Her er Kåre :)
 
 Så fra nå av komme eg til å skylda på Kåre
når det er nåke eg ikkje er fornøyd med :)
(Sorry Kåre)

Ikveld blir det altså hygge sammen med lillesøs. :)

16 kommentarer:

  1. Litt av en mann, ja.
    Blir mye baking hos deg nå da.
    Godt å ha noen å skylde på:)

    SvarSlett
  2. Næmmen, grattis med mann!!!
    Storveis å ha nåken å skylde på om ikkje aent ;o)

    Ser uhyre lovande ut detta vennskapet her gitt.
    Hærlig innlegg snupps :o)

    Eg komme nok ein tur i mårå uansett forresten.
    Har ikkje fått ordna pakke, så det e ikkje for seint å komma med ønsker ;o)

    SvarSlett
  3. Gratulera med dagen!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Kåre ser ut som en meget trivlig kar- Jeg har delt kjøkken med fetteren hans, Ken Kenwood (stakkars fyr..) i lengre tid, og det har utviklet seg sterke bånd mellom oss. De beste ønsker til deg og Kåre :)

    Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  5. Flotte Kåre. Ser ut som en nyttig kar. Her gjelder det å utnytte mannen så mye du bare klarer!
    Kvinnedagen idag, så sett ham i gang!

    SvarSlett
  6. Grattulerer så mye med dagen!!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med dagen, og det på selveste kvinnedagen! Håper Mannen er til god hjelp på dagen din;-)

    Mvh Rockefår

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen!! Måtte innom Namaste for å skjønne at du faktisk har bursdag!
    Da er du litt voksnere... (men ennå noen år igjen til "gamle" meg;)
    Kos deg med kakene!

    SvarSlett
  9. Heisann!!

    Gratulere med 30 års dag,håpar dagen blir kjempe fin.Denne mannen må være noe av det beste!!han kan du gjera som du vil med ha ha!!kakene så deilige ut!!

    Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  10. Hurra for Kåre & hurra for deg! Håper dere har kost dere sammen på denne store dagen:-)

    SvarSlett
  11. Har blitt tipsa av Namaste om at det er bursdag på gang;). Grattis med dagen!

    SvarSlett
  12. gratulerer mmase med dagen i går
    Jeg synes kaka ser veldig god ut... Jeg har ett søskenbarn eller noe slikt av din Kåre kennwood. Han er litt fin og stslig på det, og heter bare Herr. Kenwood.
    Men dette tror jeg er ett livslangt forhold, vi krangler sjelden, og blir aldri lei hverandre :-)
    Og som min gamle svigermor sier, og sin. "Man må skyte kenwooden for å bli kvitt den. For den går ikke i stykker av seg selv"
    Håper dagen din har vært fin, og du har blitt feiret som seg hør og bør
    Klem

    SvarSlett
  13. Så koselig blogg du har! Jeg la meg til som følger :)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med en "mann" i hus, kjekt med mannfolk som kan trylle fram såå god mat. Takk for koslige kommentara på bloggen min og at du vil følge meg vidare.

    SvarSlett
  15. Grattis med en brukandes herremann! :)

    Måtte jo inn og sjekke linken til sjokoladenamsene, og det må jo bare prøves etterhvert. De så jo bare helt yummi ut. *nam*

    SvarSlett
  16. Vinay Dixit is the Senior Director hermes replica of Asia Consumer Centers in McKinsey Company and leads the Insights China by McKinsey service prada handbags line. He joined McKinsey Shanghai office in February 2008 and has led several significant studies on Chinese consumers. Who are China rolex replica luxury consumers? In terms of age dispersion, are luxury consumers relatively younger than their counterparts replica chanel in developed markets?

    SvarSlett