torsdag 24. februar 2011

Nostalgisk strikk :)

Jammen meg herligt å våkna opp halv 9 ein torsdagsmåren. 
Har eg fri så kan eg sova leeeenge, men ikkje idag nei :)
Så nå er frokosten inntatt, kaffien nytes, 
det er god fyr i ovnen og eg har kost meg med alle dei innleggene eg gjekk glipp av å lesa igår. 
Jammen meg kjekkare å følga med på bloggar når ein kan kommentera tebake 
og sjøl få tilbakemeldingar på det ein gjørr :)

Altså, igår hadde eg ein litt travel dag :)
Først ein kjekke dag på jobb.
Så var det jobb igjen, men den kombinere eg med et besøk hos mammen og pappen. 
Der klarte eg å få mammen t å finna gamle strikkeoppskrifter, me like :)


Kan eg frista med like jakker til mann og dame???


Eller ka med denna grønna flotta jakkå???

Mens eg satt og såg gjennom oppskriftene fant eg ein genser eg bare blir nødt til å strikka.
Den var bare heilt knall.
Når eg viste det til mamma, så hadde mormor strikka den samme genseren til henna når hu var ung ;)

Må ha, bare må ha :)





Eg fant og ei gammal oppskrift på fana kofta. Den og vil eg ha :)


Med alle dei prosjektene eg har så blir vell genseren ferdig når eg nærme meg 40å, hihi :)
Glede meg til å se igennom alle oppskriftene :)

 Nå vente eg på Namaste :) Me skal ha ein dag fyllt med kreative krumsping og god mat :)

Ha ein finfin dag alle sammen :)




5 kommentarer:

  1. Fy søren!
    Her var det ikkje barra 80-talls nei :o)
    Glede meg te å sjå resten av oppskriftene!

    SvarSlett
  2. så masse fine oppskrifter. Moro å bla i sånne, og moro å lage noen av disse gamle.
    ha en fin ettermiddag og kveld til deg og namaste
    :-))

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Så mange fine oppskrifter,den brune genseren kunne eg og tenkt meg:)Men eg kan ikkje strikke,så det blei ingenting he he!!

    Kos deg med namaste,ha ein fin kveld:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Kult med gamle oppskrifter. Superfin genser du må ha. ☺

    SvarSlett
  5. Well, now that Hasbro has confirmed these to be legit via their Hasbro Licensing Summit 2008, it's safe to prada handbags pass it along. The fellow geeks over at Latino Review published the photos of the new Megatron, which you can see by clicking here rolex replica. Also, Hasbro has confirmed that Sideswipe, Devastator and Ravage will indeed replica chanel be appearing in next summer's sequel.

    SvarSlett