mandag 21. februar 2011

På ramme alvor.

Ja nå har eg praksis og skal ha et utviklingsarbeid på arbeidsplassen.
Heldigvis så har eg praksis på min daglige arbeidsplass.
I og med at eg jobbe 60 % og har praksis, så seie det seg sjøl at det e ganske så travelt her.

Men eg tar meg tid til å lesa kommentarane dåkkas og sette STOR pris på det :)
Prøve og å få med meg innleggene dåkke legge ut. Kjekt å la tankane fyka øve på nåke aent :)

Glede meg til sommaren når eg er ferdig med utdannelsen
og kan konsentrera meg 100 % om jobben.
Då vett eg at 3,5 år med oppgaveskriving og lesing av pensumlitteratur skal feiras :)

Kom jo på når eg såg på den eina hyllå mi at eg har jo jammen meg latt ei ramme få ny drakt.
Skal jo sant seiast at eg prøvde meg på ein makeover av rammå tidligare, uten at eg blei heilt ferdige.
Løye med det, ting som ikkje blir ferdigstilte ser ein seg på ein måte blind på. Så nå gjenstår den sista rammå.
Eller gjelde det bare meg????
                                                                            Hvis det kun gjelde meg, så trekke eg det tebake ;)

Jepp, sånn ser rammå som ikkje er ferdige ut.



Her er den som er ferdige :)


Jepp, eg like ganske så godt rosa :) 
Det vise igjen i heile leiligheten min.

Nå blir det skriving for min del resten av kvelden.

Ha ein finfin kveld :)


                                        Tasmin Archer - Sleeping Satellite







9 kommentarer:

  1. Kjempefin ramme, flott farge;) Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  2. Så fin den rammen ble. jeg er nok ganske glad i rosa jeg ogaå, og sniker det inn så ofte som mulig, men med bare gutter i huset i flere år, så har det vel ikke vært prioritert farge, men jeg har begynt å like lyseblå og andre duse farger også ¨å.. så da går det greit.
    Så flink du er som går på skole ved siden av jobb.
    Jeg hadde omskolering for noen år tilbake, og jobbet som lærer i voksenutdannelse i flere år før helsa sviktet igjen. Jeg stortrives som student, og kunne gjerne begynt igjen etterhvert. men trivdes med å hjelpe ande voksne også, (tror ikke lærer i grunnskolen var noe for meg, men moro med voksne som skulle omskoleres), så jeg misunner deg, selv om det er utrolig mye jobb også
    Ha en fin kveld, og ei flott uke,

    SvarSlett
  3. Det er en bragd å studere og jobbe samtidig. Blir som å sjonglere med mange baller på samme tid: anstrengende og med tungen rett i munnen.
    Flott at du får være litt kreativ i tillegg, da!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg;)

    SvarSlett
  4. Det e nok barra deg vennen ;o)

    Fine ramma blei! E det stoff du har brukt?
    Tenkte ka f.. e det så e i midten av bildet, men du har vel dekka øve bildet tenke eg :o)

    Eg har akkurat gjort ferdig hekla votter faktisk. Det einaste eg har fått gjort mens eg var sjuk egentlig. Og ka ser eg???!!!
    Eg har hekla 2 stk høyrevotter!!! Tør eg innrømme det for offentligheten mon tru? ;o)
    Kan skylde på feber og sånn kanskje...
    Sånn kan det gå når en ikkje bruke mønster og kanskje... ;o)

    Ha ein finfin kveld videre med lekserier vennen!

    SvarSlett
  5. Flott ramme!:) Og fiiin blogg!
    Her vil jeg følge:) Ta deg gjerne en tur innom meg;)

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Kjenner meg godt igjen her ja!!

    Lykke til med oppgaveskrivingen,ikke lenge igjen til du er ferdig,og det blir godt tenker jeg,klart det må feires!!

    takk for gode ord og lykke ønskninger:)

    Ha en fin ny uke!!!

    SvarSlett
  7. Det høres ut som du har nok å henge fingrene i, ja. Flinke du! Også driver du ramme-makeover på si:-) Den blei knallfin!
    Ha en deilig dag!

    SvarSlett
  8. Du har sjølsagt heilt rett...
    Eg burde jo hatt full fokus på feber.

    Nå e formen uhyre stigande da, så det e barra velstand og eg har faktisk vunne flærre giveawayer siste dagene! Sååå gøy!
    Universet kompensere for den elendige formen min i det siste tenke eg ;o)

    Kom på at eg har et par fat eg og som eg hadde tenkt å lakkere. Slenge med litt bokser og sånn eg og tenke eg.
    Glede meg te lakkering, tapetsering og mat og sånn slags :o)

    SvarSlett
  9. Så skjønn ramme.
    Godt å få ferdig påbegynte ting, ja.
    Koselig at du ble med på min lille Give away.
    Ha en finfin kveld:)

    SvarSlett