torsdag 17. februar 2011

På mitt kjøkken.........

har eg ikkje tilbringt så altfor møkje tid.
Like veldig godt å laga mat, men å trylla fram så møkje nytt når ein bor aleina, det blir ikkje prioritert.
I og med at kjøkkenet er lite, så spise eg ikkje her heller.
Det håpe eg endre seg nå!!!!
Har leeeenge tenkt at det hadde vore lurt med ein skrivepult.
På den måten så kunne spisebordet mitt sett ryddigt greit ut heila tiå.
Etter 3 år på skolebenken, så kom den endelig i hus. :)
Bedre seint enn aldri, siden eg er ferdig på skolen t sommaren :)
Kan ikkje sei at skrivepulten er et syn. Det er ein god, gammaldags furupult.
Den sko kastas på bosset, og det synes eg var litt for gale. Dermed fekkk den et nytt hjem hos meg :)
Planen er å male den kvit og sette på glass knotter. Bilder kommer senere :)
Merke iallefall at eg trives med å sitta på kjøkkenet å skriva oppgaver, mens eg ser ut av vinduet, der det er kvitt av snøen som la seg i natt.


Har et par skjønne ting eg må visa, som befinne seg på mitt kjøkken :)
Eg og Namaste har hatt to år med ein super adventskalender. Dåkke som kjenne til henna vett det :)
Eg har ikkje for møkje mønster rundt omkring i leiligheten. Ikkje at eg har mønsterskrekk, håper det endrer seg. Kjenne eg e litt på gli, hihi.

 Nåke av det som har fått plass på mitt kjøkken er: 



Disse skjønne uglene ifra House Doctor :)

Denna flotte boksen og speilet som hu har "kledd" med tapet :)

Kjenne eg klør litt i fingrane itte å få "tapesert" det stora speilet eg har i gangen, når eg ser kor fint det blir på og kor lite som skal til for å endra noe :)
Kan jo ikkje bli verre iallefall, i og med at markeringstapen ikkje heilt går vekk itte mitt forsøk på å mala det :)
 
Ha ein finfin dag :)


10 kommentarer:

  1. Så bra at eg kunne hjelpa deg litt på gli ;o)

    Plutselig blir det kanskje litt flærre forskjellige farger i heimen og :o)
    Detta var jo vitterlig forsiktige farger te meg å værr, men en prøve jo å sjå mottakeren an ;o)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Velkommen som blogger.
    Fant deg hos Namaste:)
    Nydelige ugler, og speilet og boksen var også kjempefine med tapet.
    Likte bleiekaka lenger nede her også... kjempefin!!!
    Lykke til med videre blogging, og ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. He he, nå blir det vel et massivt trøkk her inne etter at Namaste har skrytt av deg;) Gode folk liker vi! Velkommen som blogger - regner med du straks blir sudg inn i det og blir hekta! Lykke til med videre blogging!

    SvarSlett
  4. hei og hopp, velkommen her inne i bloggland som egen blogger :o)
    Fant deg hos Namaste, og tenkte dette må jeg jo sjekke opp :o)

    Lykke til meg videre blogging :o)

    klem fra Mia

    SvarSlett
  5. Kule ugler. Velkommen til Blogglandet. ☺

    SvarSlett
  6. Hei! Så god start du har fått på bloggen din! La meg til som følger, for tror dette kan bli en artig blogg. Ta gjerne en titt innom min :) Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Heisann hoppsann!!

    Blir gøy å følge deg fremover..fant deg også hos namaste,her har du ei god veninne:)

    Ha en fin kveld,jeg stikker snart innom igjen,følger deg selfølgelig med glede!!Herlige ugler...

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Dette skal bli bra!!
    Velkommen til en hyggelig bloggeverden med rare, supre og spennende mennesker som liker å ha en hyggelig friplass og en kreativ kilde. Ser lovende ut hos deg! (Namaste driver jammen en heftig reklamekampanje - men jeg tror rett og slett hun har rett;)

    SvarSlett
  9. Heisan, og velkommen til Blogglandia! Jeg fant deg hos...gjett hvem?? Joda, den godeste Namaste:-) Jeg synes dette ser riktig så lovende ut, og legger meg til som følger. Liker GODT at du avslutter hvert innlegg med link til en sang, kult!
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  10. Vilka roliga små figurer!!
    Ska bli kul att följa din blogg och se vad du hittar på framöver. :-)

    SvarSlett