lørdag 26. februar 2011

Tapet løøøøøøøøv :)

Igår dumpa det ein pakke med tapetprøvar til meg.
For å sei det sånn, så eeeeeeeeeelske eg når det skjer.
Har jo kjøpt og betalt alt som dumpe ner postkassen min, 
men lika gøy for det.
Hadde ein periode der eg shoppa ein del på ebay.
Farlig, farlig verden det der ;)

Men igår blei eg nesten litt forelska ja :)
Kunne sååå tenkt meg ein vegg med denna skjønne tapeten.






Tapetprøven er bestilt på Inreda og eg vurdere sterkt å bestilla ein rull.
Men så komme det stora problemet!!
Kor i leiligheten sko eg ha hatt den?????
Eg får gå i tenke boksen tror eg :)

Herlig me helg og den starta supert igår
med det kjekkaste brettspillet som finnes. 
(iallefall ifølge meg)
Kokkelimonke!!!!
Ikkje lett å holda seg alvorlige der nei ;)

Ikveld blir det bursdagsfest med go mat.
Og selvfølgelig nåke godt i glasset :)

Så nå får eg legga rockefoten på lading til ikveld :)

Ha ein finfin lørdagskveld alle i sammen:)

7 kommentarer:

  1. Takk for boktips! Tar i mot alle med glede. Kokkelimonke spiller vi i ferier, med mann, barn og svigerbarn. (Barnebarn litt ung ennå, men det kommer, det kommer).
    Tøff rockedame i den siste videoen din;)
    En kjempegod helg til deg!

    SvarSlett
  2. Vilken jättefintapet!! Gillar den verkligen. BLir spännande att se vad du ska göra med den. :-)

    SvarSlett
  3. Hærlige tapet ja.
    Kor sku du tapetsert den hen mon tru ja...
    Då får ramme inn det du har :o)

    Kosa deg maaaaasse i kveld!

    SvarSlett
  4. Den tapeten var skjønn! Håper du tapetserer med den, for jeg har lyst å se hvordan den tar seg ut på en vegg;-)

    Håper du har en fin søndag med utladet rockefot!

    Elin Pelin Pøyle

    SvarSlett
  5. De blomstene var jo bare så herlige! :)

    SvarSlett
  6. Skjønner godt at du forelsket deg i den tapeten.. den var bare helig. :-))

    SvarSlett
  7. Kenichi: The Mightiest Disciple was replica rolex a show that really did surprise me in its first season by being more fun than I expected. Some aspects make me cringe a little, such as the ridiculous replica handbags outfits that the women often have to wear or the large chest size of Miu in general that plays up the fanservice angle. But these are minor complaints and things that are, for better replica wathces or worse, traditions in the genre. This season gets off to a very good start and is something that I'm glad to see doing well for FUNimation, It's a fun show that has found a good balance of seriousness to go with the humor and mildly outlandish story elements. The core idea is what's most appealing though as it has a group of masters putting one young man gucci replica through a ton of training abuse to make him the strongest of the strongest. The mixed styles and the regular fights that don't feel like they're pulling punches as other chanel replica shows do gives this an edge over them and leaves a lasting impression.

    SvarSlett